Polityka prywatności / Polityka cookies / Poleć stronę

Klasy o profilu terapeutyczno-integracyjnym

 

Terapia zespołu Aspergera, zespół aspergera w szkoleSzkoła integracyjna Warszawa, szkoła dla dzieci z autyzmem

 

Szanowna Pani Dyrektor,

Minął pierwszy semestr naszej córki w Gaudeamus i chcielibyśmy podzielić się z Panią naszymi spostrzeżeniami. 
Szkoła wywarła na nas bardzo dobre wrażenie. Wyraźnie podnosi standardy szkolnictwa w Polsce. Nasza córka jest trzecim naszym dzieckiem i mamy wieloletnie doświadczenia z kilkoma szkołami starszych dzieci. Kadra nauczycielska imponuje profesjonalizmem. Pan Roman i Pani Ewelina, z którymi kontaktujemy się na co dzień, są bardzo zaangażowani i pełni pasji. Są pogodni i uśmiechnięci, mimo że praca z tą klasą często jest trudniejsza i wymaga dużo więcej wysiłku. Zawsze są gotowi pomóc i szukają wspólnie rozwiązań. Są świetnie przygotowani do zajęć i wkładają dużo pracy w ich trakcie. I najważniejsze – nasza córeczka z przyjemnością chodzi do szkoły, co jest najlepszym dowodem na to, że cała ciężka praca obu nauczycieli daje świetne rezultaty.

Z poważaniem
J. J. Stawiscy

 

 

Bogata oferta dydaktyczna naszej szkoły obejmuje również prowadzenie klas o profilu terapeutyczno-integracyjnym, które wspierają rozwój uczniów z orzeczeniem o kształceniu specjalnym. Zaletą  klas jest mała  liczebność oraz opieka dwóch nauczycieli posiadających odpowiednie  kwalifikacje oraz doświadczenie pozwalające  na efektywną pracę z uczniem.

Odpowiednią pracę z uczniem i prowadzenie klasy zapewniamy dzięki temu, że:

  • Każdy uczeń jest otoczony troską i opieką wykwalifikowanego personelu szkoły
  • Klasa terapeutyczna dla dzieci z ZA liczy zaledwie 6-8 osób, co sprzyja nauce
  • Uczniowie znajdują się pod opieką dwuosobowego zespołu nauczycieli
  • Cała kadra pedagogiczna jest szkolona pod kątem współpracy z nauczycielami prowadzącymi klasę o profilu terapeutyczno-integracyjnym
  • Szkoła jest kameralna, bezpieczna i tworzona przez ludzi z pasją, co sprzyja dobrej, ciepłej atmosferze
  • Przygotowujemy Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne, które są idealnie dopasowane do możliwości oraz potrzeb konkretnego dziecka
  • Uczeń klasy o profilu terapeutyczno-integracyjnym może liczyć na dodatkowe zajęcia terapeutyczne po skończonych lekcjach.


Rozwijając swoją ofertę dydaktyczną i terapeutyczną wprowadzamy do programu szkoły następujące zajęcia dodatkowe:

  • zajęcia socjoterapeutyczne,
  • rehabilitację fizyczną,
  • zajęcia rewalidacyjne,
  • terapię zajęciową oraz pedagogiczną,
  • zajęcia zorientowane na terapię ręki,
  • terapię wg metody W. Sherborne’a,
  • zajęcia muzykoterapeutyczne,
  • terapię relaksacyjną.


Nie zapominamy również o rodzicach – mogą oni liczyć na konsultacje z naszej strony oraz uczestnictwo w grupach wsparcia. Serdecznie zapraszamy do kontaktu. W razie pytań chętnie rozwiejemy najmniejsze wątpliwości.
 
Jak skontaktować się z konsultantem ds. terapii w Niepublicznych Szkół Podstawowych Gaudeamus?

  • Skonaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo – nasz terapeuta ustali dogodny dla Ciebie termin spotkania w wybranej placówce lub innym miejscu w stolicy,
  • W trakcie konsultacji będziesz mógł uzyskać istotne informacje na temat terapii ZA w szkole,
  • Dowiesz się więcej na temat wymaganych dokumentów niezędnych do zapisu dziecka do klasy o profilu terapeutyczno-integracyjnym oraz na konkretne zajęcia dodatkowe.


Jakich dokumentów potrzebujemy w trakcie rekrutacji?

  • dokument z diagnozą autyzmu lub z zaburzeniami spektrum autyzmu u dziecka,
  • orzeczenie o potrzebie edukacji specjalnej z uwagi na stwierdzony autyzm.


 
Zachęcamy do kontaktu i zapisów:
 
pod nr telefonu: 666 079 305
 
oraz drogą mailową: terapia@szkola-gaudeamus.pl