Klasy I-III

Świetlica

Świetlica

  • Zajęcia w naszej świetlicy mają przede wszystkim rozwijać talenty i pasje uczniów oraz wspierać wszechstronny rozwój osobowości, a nasz program nawiązuje do teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
  • W ramach zajęć świetlicowych naszym uczniom proponujemy m.in.:
  • Kluby prowadzone przez nauczycieli świetlicy
  • Koła zainteresowań prowadzone przez nauczycieli przedmiotowych
  • Poza tym proponujemy też inne formy spędzania czasu wolnego, np. gry i zabawy ruchowe, konkursy plastyczne, czytanie książek, gry planszowe oraz wiele innych.
  • Pracując według autorskich planów pracy dostosowujemy je do indywidualnych potrzeb i zainteresowań dzieci. Kształtujemy u uczniów umiejętność spostrzegania, szybkiego zapamiętywania i uczenia się. Rozwijamy wyobraźnię przestrzenną i pomysłowość, wdrażamy zasady estetyki życia codziennego. Poprzez dobór odpowiednich form pracy i metod aktywizujących, doskonalimy umiejętność pracy zespołowej.
  • W trakcie prowadzonych zajęć dbamy, aby dziecko miało możliwość nabywania nowych umiejętności i mogło rozwijać każdą sferę swojej osobowości. Uczniowie mają możliwość czynnego wypoczynku, rozwijania zainteresowań oraz aktywnego zdobywania wiedzy. Podczas zajęć plastycznych i technicznych rozwijamy wyobraźnię, inwencję twórczą i sprawność manualną. Wykorzystując nowoczesne technologie w sposób atrakcyjny dla dzieci doskonalimy umiejętności językowe i matematyczne. Chętni uczniowie codziennie pod okiem nauczyciela mogą odrabiać zadania domowe, a także doskonalić umiejętności z zakresu czytania, liczenia i pisania.

Klasy I-III

Zadajemy
z sensem

  • Zajęcia w naszej świetlicy mają przede wszystkim rozwijać talenty i pasje uczniów oraz wspierać wszechstronny rozwój osobowości, a nasz program nawiązuje do teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
  • W ramach zajęć świetlicowych naszym uczniom proponujemy m.in.:
  • Kluby prowadzone przez nauczycieli świetlicy
  • Koła zainteresowań prowadzone przez nauczycieli przedmiotowych
  • Poza tym proponujemy też inne formy spędzania czasu wolnego, np. gry i zabawy ruchowe, konkursy plastyczne, czytanie książek, gry planszowe oraz wiele innych.
  • Pracując według autorskich planów pracy dostosowujemy je do indywidualnych potrzeb i zainteresowań dzieci. Kształtujemy u uczniów umiejętność spostrzegania, szybkiego zapamiętywania i uczenia się. Rozwijamy wyobraźnię przestrzenną i pomysłowość, wdrażamy zasady estetyki życia codziennego. Poprzez dobór odpowiednich form pracy i metod aktywizujących, doskonalimy umiejętność pracy zespołowej.
  • W trakcie prowadzonych zajęć dbamy, aby dziecko miało możliwość nabywania nowych umiejętności i mogło rozwijać każdą sferę swojej osobowości. Uczniowie mają możliwość czynnego wypoczynku, rozwijania zainteresowań oraz aktywnego zdobywania wiedzy. Podczas zajęć plastycznych i technicznych rozwijamy wyobraźnię, inwencję twórczą i sprawność manualną. Wykorzystując nowoczesne technologie w sposób atrakcyjny dla dzieci doskonalimy umiejętności językowe i matematyczne. Chętni uczniowie codziennie pod okiem nauczyciela mogą odrabiać zadania domowe, a także doskonalić umiejętności z zakresu czytania, liczenia i pisania.

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 85.7%

Matematyka 94%

Język angielski 98.2%

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 84%

Matematyka 72%

Język angielski 93%

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski: 84%

Matematyka: 72%

Język angielski: 93%

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 85,7%

Matematyka 94%

Język angielski 98,2%