Klasy I-III

Świetlica

Świetlica

  • Zajęcia w naszej świetlicy mają przede wszystkim rozwijać talenty i pasje uczniów oraz wspierać wszechstronny rozwój osobowości, a nasz program nawiązuje do teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
  • W ramach zajęć świetlicowych naszym uczniom proponujemy m.in.:
  • Kluby prowadzone przez nauczycieli świetlicy
  • Koła zainteresowań prowadzone przez nauczycieli przedmiotowych
  • Poza tym proponujemy też inne formy spędzania czasu wolnego, np. gry i zabawy ruchowe, konkursy plastyczne, czytanie książek, gry planszowe oraz wiele innych.
  • Pracując według autorskich planów pracy dostosowujemy je do indywidualnych potrzeb i zainteresowań dzieci. Kształtujemy u uczniów umiejętność spostrzegania, szybkiego zapamiętywania i uczenia się. Rozwijamy wyobraźnię przestrzenną i pomysłowość, wdrażamy zasady estetyki życia codziennego. Poprzez dobór odpowiednich form pracy i metod aktywizujących, doskonalimy umiejętność pracy zespołowej.
  • W trakcie prowadzonych zajęć dbamy, aby dziecko miało możliwość nabywania nowych umiejętności i mogło rozwijać każdą sferę swojej osobowości. Uczniowie mają możliwość czynnego wypoczynku, rozwijania zainteresowań oraz aktywnego zdobywania wiedzy. Podczas zajęć plastycznych i technicznych rozwijamy wyobraźnię, inwencję twórczą i sprawność manualną. Wykorzystując nowoczesne technologie w sposób atrakcyjny dla dzieci doskonalimy umiejętności językowe i matematyczne. Chętni uczniowie codziennie pod okiem nauczyciela mogą odrabiać zadania domowe, a także doskonalić umiejętności z zakresu czytania, liczenia i pisania.

Klasy I-III

Zadajemy
z sensem

  • Zajęcia w naszej świetlicy mają przede wszystkim rozwijać talenty i pasje uczniów oraz wspierać wszechstronny rozwój osobowości, a nasz program nawiązuje do teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
  • W ramach zajęć świetlicowych naszym uczniom proponujemy m.in.:
  • Kluby prowadzone przez nauczycieli świetlicy
  • Koła zainteresowań prowadzone przez nauczycieli przedmiotowych
  • Poza tym proponujemy też inne formy spędzania czasu wolnego, np. gry i zabawy ruchowe, konkursy plastyczne, czytanie książek, gry planszowe oraz wiele innych.
  • Pracując według autorskich planów pracy dostosowujemy je do indywidualnych potrzeb i zainteresowań dzieci. Kształtujemy u uczniów umiejętność spostrzegania, szybkiego zapamiętywania i uczenia się. Rozwijamy wyobraźnię przestrzenną i pomysłowość, wdrażamy zasady estetyki życia codziennego. Poprzez dobór odpowiednich form pracy i metod aktywizujących, doskonalimy umiejętność pracy zespołowej.
  • W trakcie prowadzonych zajęć dbamy, aby dziecko miało możliwość nabywania nowych umiejętności i mogło rozwijać każdą sferę swojej osobowości. Uczniowie mają możliwość czynnego wypoczynku, rozwijania zainteresowań oraz aktywnego zdobywania wiedzy. Podczas zajęć plastycznych i technicznych rozwijamy wyobraźnię, inwencję twórczą i sprawność manualną. Wykorzystując nowoczesne technologie w sposób atrakcyjny dla dzieci doskonalimy umiejętności językowe i matematyczne. Chętni uczniowie codziennie pod okiem nauczyciela mogą odrabiać zadania domowe, a także doskonalić umiejętności z zakresu czytania, liczenia i pisania.

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 74% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w województwie mazowieckim: 63,68%)

Matematyka 69% punktów (średni wynik w Polsce: 47%, średni wynik w województwie mazowieckim: 52,36%)

Język angielski 89% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w województwie mazowieckim: 70,87%)

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 76% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w województwie mazowieckim: 63,68%)

Matematyka 76% punktów (średni wynik w Polsce: 47%, średni wynik w województwie mazowieckim: 52,36%)

Język angielski 98% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w województwie mazowieckim: 70,87%)