fbpx

Zapisz się na dzień otwarty

Klasy I-III

Zadajemy z sensem klasom I-III

Zostawiamy przestrzeń
do samorozwoju

Jesteśmy świadomi, że gromadzenie wiedzy to nie to samo, co rozwój, a wiedza i umiejętności szkolne są jednym z wielu obszarów życia i rozwoju uczniów. Dlatego staramy się pozostawić im przestrzeń do rozwoju osobistego, samoświadomości, relacji społecznych, rozwijania talentów i pasji.

  • Uczniowie, których rodzice zadeklarowali chęć odrabiania przez dziecko pracy domowej w szkole, mają taką możliwość podczas „Odrabianek” organizowanych w ramach świetlicy szkolnej.

 

  • Planując pracę domową, nauczyciele biorą pod uwagę czas, jaki uczeń będzie musiał poświęcić na jej realizację.

 

  • W związku z tym, że czas wykonania zadań domowych zależy od indywidualnych możliwości i predyspozycji uczniów, mogą oni otrzymywać zadania zróżnicowane w danej klasie lub zadania do wyboru.
  • Do każdej pracy domowej nauczyciele podają w formie ustnej lub pisemnej NaCoBeZU, czyli kryteria oceny pracy ucznia świadczące o tym, że praca domowa została wykonana dobrze.
  • Wszystkie prace domowe podlegają ocenie rozwojowej (informacja zwrotna). – Sprawdzane są z zastosowaniem metody „zielonego ołówka” polegającej na koncentracji i wyróżnieniu najdoskonalszych elementów
  • W zeszycie ucznia nauczyciele zaznaczają zielonym kolorem to, co zostało zrobione dobrze. 
  • W przypadku braku odrobionej pracy domowej nauczyciel wpisuje informację o jej braku i wyznaczonym czasie na nadrobienie zaległości.

Klasy I-III

Zadajemy
z sensem

Zostawiamy przestrzeń do samorozwoju

Jesteśmy świadomi, że gromadzenie wiedzy to nie to samo, co rozwój, a wiedza i umiejętności szkolne są jednym z wielu obszarów życia i rozwoju uczniów. Dlatego staramy się pozostawić im przestrzeń do rozwoju osobistego, samoświadomości, relacji społecznych, rozwijania talentów i pasji.

  • Uczniowie, których rodzice zadeklarowali chęć odrabiania przez dziecko pracy domowej w szkole, mają taką możliwość podczas „Odrabianek” organizowanych w ramach świetlicy szkolnej.
  • Planując pracę domową, nauczyciele biorą pod uwagę czas, jaki uczeń będzie musiał poświęcić na jej realizację.
  • W związku z tym, że czas wykonania zadań domowych zależy od indywidualnych możliwości i predyspozycji uczniów, mogą oni otrzymywać zadania zróżnicowane w danej klasie lub zadania do wyboru.
  • Do każdej pracy domowej nauczyciele podają w formie ustnej lub pisemnej NaCoBeZU, czyli kryteria oceny pracy ucznia świadczące o tym, że praca domowa została wykonana dobrze.
  • Wszystkie prace domowe podlegają ocenie rozwojowej (informacja zwrotna). – Sprawdzane są z zastosowaniem metody „zielonego ołówka” polegającej na koncentracji i wyróżnieniu najdoskonalszych elementów
  • W zeszycie ucznia nauczyciele zaznaczają zielonym kolorem to, co zostało zrobione dobrze. 
  • W przypadku braku odrobionej pracy domowej nauczyciel wpisuje informację o jej braku i wyznaczonym czasie na nadrobienie zaległości.

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 92% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 72%)

Matematyka 85% punktów (średni wynik w Polsce: 53%, średni wynik w Warszawie: 67%)

Język angielski 97% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 81%)

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 76% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 74%)

Matematyka 84% punktów (średni wynik w Polsce: 53%, średni wynik w Warszawie: 67%)

Język angielski 96% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 81%)

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 67% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w Warszawie: 64%)

Matematyka 73% punktów (średni wynik w Polsce: 57%, średni wynik w Warszawie: 62%)

Język angielski 90% punktów (średni wynik w Polsce: 67%, średni wynik w Warszawie: 72%)

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 73% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w Warszawie: 64%)

Matematyka 93% punktów (średni wynik w Polsce: 57%, średni wynik w Warszawie: 62%)

Język angielski 97% punktów (średni wynik w Polsce: 67%, średni wynik w Warszawie: 72%)