fbpx

Zapisz się na dzień otwarty

Wychowanie klas IV-VIII

Budujemy relacje - uczymy współdziałania

Nasza misja to wychowanie odpowiedzialnych i zaradnych ludzi, którzy swoją relacje budują na wzajemnym szacunku. Wierzymy, że najlepiej uczymy się od tych, z którymi tworzymy wypełnione troską i szacunkiem relacje wspierające samodzielność.

Dlatego w Gaudeamus:

  • budujemy u każdego ucznia pozytywną, emocjonalną więź ze szkołą
  • działania opieramy na relacji, więzi i poczuciu bezpieczeństwa.dajemy wybory – zamiast wydawać zarządzenia
  • pozyskujemy do współpracy – zamiast sprawować kontrolę
  • eliminujemy kary i nagrody – na rzecz rozwiązywania problemów i dyskusji
  • uczymy odwagi, aby myśleć, pewności siebie opartej na umiejętnościach, wzajemnej pomocy opartej na empatii
  • respektujemy prawo uczniów do tego, aby byli traktowani z takim samym szacunkiem jak dorośli
  • kierujemy się zasadą jednoczesnej uprzejmości i stanowczości
  • uczymy wytrwałości, stosując zachęty zamiast pochwał
  • pozwalamy odkrywać własne kompetencje i zdolności
  • polecenia zastępujemy pytaniami pełnymi ciekawości – rozwijając motywację, umiejętność współpracy i krytycznego myślenia.

Klasy IV-VIII

Wychowanie

Budujemy relacje
- uczymy
współdziałania

Nasza misja to wychowanie odpowiedzialnych i zaradnych ludzi, którzy swoją relacje budują na wzajemnym szacunku.  

Wierzymy, że najlepiej uczymy się od tych, z którymi tworzymy wypełnione troską i szacunkiem relacje wspierające samodzielność.

Dlatego w Gaudeamus:

  • budujemy u każdego ucznia pozytywną, emocjonalną więź ze szkołą
  • działania opieramy na relacji, więzi i poczuciu bezpieczeństwa.dajemy wybory – zamiast wydawać zarządzenia
  • pozyskujemy do współpracy – zamiast sprawować kontrolę 
  • eliminujemy kary i nagrody – na rzecz rozwiązywania problemów i dyskusji
  • uczymy odwagi, aby myśleć, pewności siebie opartej na umiejętnościach, wzajemnej pomocy opartej na empatii
  • respektujemy prawo uczniów do tego, aby byli traktowani z takim samym szacunkiem jak dorośli
  • kierujemy się zasadą jednoczesnej uprzejmości i stanowczości
  • uczymy wytrwałości, stosując zachęty zamiast pochwał
  • pozwalamy odkrywać własne kompetencje i zdolności
  • polecenia zastępujemy pytaniami pełnymi ciekawości – rozwijając motywację, umiejętność współpracy i krytycznego myślenia.

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 92% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 72%)

Matematyka 85% punktów (średni wynik w Polsce: 53%, średni wynik w Warszawie: 67%)

Język angielski 97% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 81%)

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 76% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 74%)

Matematyka 84% punktów (średni wynik w Polsce: 53%, średni wynik w Warszawie: 67%)

Język angielski 96% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 81%)

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 67% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w Warszawie: 64%)

Matematyka 73% punktów (średni wynik w Polsce: 57%, średni wynik w Warszawie: 62%)

Język angielski 90% punktów (średni wynik w Polsce: 67%, średni wynik w Warszawie: 72%)

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 73% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w Warszawie: 64%)

Matematyka 93% punktów (średni wynik w Polsce: 57%, średni wynik w Warszawie: 62%)

Język angielski 97% punktów (średni wynik w Polsce: 67%, średni wynik w Warszawie: 72%)