fbpx

Zapisz się na dzień otwarty

Zadajemy z sensem

Zostawiamy przestrzeń
do samorozwoju

Jesteśmy świadomi, że gromadzenie wiedzy to nie to samo, co rozwój, a wiedza i umiejętności szkolne są jednym z wielu obszarów życia i rozwoju uczniów. Dlatego staramy się pozostawić im przestrzeń do rozwoju osobistego, samoświadomości, relacji społecznych, rozwijania talentów i pasji.

Nasi nauczyciele:

  • różnicują zadania w zależności od potrzeb,
  • wiedzą, że nie wszyscy uczniowie muszą otrzymać zadanie domowe,
  • przygotowują prace dla chętnych uczniów, dając im tym samym możliwość samodzielnej decyzji o jej wykonaniu,
  • nie zadają prac domowych z przyzwyczajenia,
  • nie zadają materiału, który nie był realizowany na lekcjach – wiedzą, że praca domowa powinna ćwiczyć umiejętności zdobyte w czasie zajęć.

W przypadku braku odrobionej pracy domowej uczniowie otrzymują od nauczyciela wpis do zeszytu przedmiotowego informujący o jej braku i wyznaczony czas na nadrobienie zaległości. Kolejne niewywiązanie się z tego obowiązku skutkuje wpisem do dziennika elektronicznego. Nie stawiamy ocen niedostatecznych, ale systematyczność w odrabiania prac domowych jest jednym z kryteriów branych pod uwagę podczas ustalania śródrocznej i rocznej oceny ucznia z zachowania.

Klasy IV-VIII

Zadajemy
z sensem

Zostawiamy przestrzeń do samorozwoju

Jesteśmy świadomi, że gromadzenie wiedzy to nie to samo, co rozwój, a wiedza i umiejętności szkolne są jednym z wielu obszarów życia i rozwoju uczniów. Dlatego staramy się pozostawić im przestrzeń do rozwoju osobistego, samoświadomości, relacji społecznych, rozwijania talentów i pasji.

Nasi nauczyciele:
  • różnicują zadania w zależności od potrzeb, wiedzą, że nie wszyscy uczniowie muszą otrzymać zadanie domowe,
  • przygotowują prace dla chętnych uczniów, dając im tym samym możliwość samodzielnej decyzji o jej wykonaniu,
  • nie zadają prac domowych z przyzwyczajenia,
  • nie zadają materiału, który nie był realizowany na lekcjach – wiedzą, że praca domowa powinna ćwiczyć umiejętności zdobyte w czasie zajęć.

W przypadku braku odrobionej pracy domowej uczniowie otrzymują od nauczyciela wpis do zeszytu przedmiotowego informujący o jej braku i wyznaczony czas na nadrobienie zaległości. Kolejne niewywiązanie się z tego obowiązku skutkuje wpisem do dziennika elektronicznego. Nie stawiamy ocen niedostatecznych, ale systematyczność w odrabiania prac domowych jest jednym z kryteriów branych pod uwagę podczas ustalania śródrocznej i rocznej oceny ucznia z zachowania.

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 92% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 72%)

Matematyka 85% punktów (średni wynik w Polsce: 53%, średni wynik w Warszawie: 67%)

Język angielski 97% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 81%)

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 76% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 74%)

Matematyka 84% punktów (średni wynik w Polsce: 53%, średni wynik w Warszawie: 67%)

Język angielski 96% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 81%)

Uczniowie szkoły Bemowo

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 67% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w Warszawie: 64%)

Matematyka 73% punktów (średni wynik w Polsce: 57%, średni wynik w Warszawie: 62%)

Język angielski 90% punktów (średni wynik w Polsce: 67%, średni wynik w Warszawie: 72%)

Uczniowie szkoły Józefosław

W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:

Język polski 73% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w Warszawie: 64%)

Matematyka 93% punktów (średni wynik w Polsce: 57%, średni wynik w Warszawie: 62%)

Język angielski 97% punktów (średni wynik w Polsce: 67%, średni wynik w Warszawie: 72%)