Zapisz się na dzień otwarty
Klasy I-III
Dla nas każde dziecko jest zdolne i wyjątkowe.
Dlatego w odróżnieniu od tradycyjnych szkół opieramy proces edukacji na Teorii Inteligencji Wielorakich prof. Howarda Gardnera. Wg niej każdy człowiek posiada 8 typów inteligencji, które wzajemnie na siebie oddziałują, uzupełniają się, przenikają – tworząc dynamiczny, specyficzny dla każdego profil inteligencji.
Bazując na obserwacji każdego ucznia, tworzymy dla niego optymalny, dostosowany do jego wiodących inteligencji profil uczenia się, rozwijamy jego indywidualne talenty i zainteresowania. Znajomość mocnych stron ucznia pozwala nauczycielom na wykorzystanie ich w procesie wspierania sfer słabszych, zaspokajając przy tym potrzebę dziecięcego uznania. Sprawiamy, że nauka szkolna przynosi satysfakcję, staje się przyjemnością, rozwija motywację oraz daje poczucie sukcesu i inspiruje do dalszej pracy.
Naszą misją jest RADOŚĆ – NAUKA – PASJA. Uważamy, że w poznawaniu świata najważniejsza jest RADOŚĆ z odkrytej tajemnicy, z osiągniętego celu oraz pokonanej trudności. Robimy wszystko, żeby NAUKA w naszej szkole była najwspanialszą przygodą prowadzącą do poznawania świata, dostrzegania jego piękna i zrozumienia, jaki on jest. Pomagamy odkryć uczniom ich PASJE, dzięki którym mogą z entuzjazmem zmierzać do wyznaczonego celu.
DLACZEGO POTENCJAŁ WIELU OSÓB ODNOSZĄCYCH SPEKTAKULARNE SUKCESY NA POLU NAUKOWYM, ARTYSTYCZNYM, SPOŁECZNYM, SPORTOWYM W PROCESIE EDUKACJI SZKOLNEJ POZOSTAJE CAŁKOWICIE NIEZAUWAŻONY?
Badanie prowadzone przez amerykańskiego psychologa i neurologa – profesora uniwersytetu Harvarda i posiadacza ponad 20 doktoratów honoris causa – zrewolucjonizowały sposób myślenia o edukacji. Profesor podważył tezę o istnieniu tylko jednego rodzaju inteligencji, który można zmierzyć przy użyciu testów, prezentując w zamian wachlarz wielu inteligencji odrębnych, ale równoprawnych. Badania wykazują, że najbardziej pożądanymi rodzajami inteligencji w tradycyjnych szkołach są językowa i matematyczno–logiczna. Pozostałe spychane są na margines, dewaluowane; ich rozwój nie jest wspierany w sposób przemyślany i celowy. Każdy człowiek posiada wszystkie typy inteligencji, które wzajemnie na siebie oddziałują , uzupełniają się, przenikają – tworząc dynamiczny, specyficzny dla każdego profil inteligencji. Poznanie mocnych stron, czyli określenie zdolności specjalnych pomocnych we wspieraniu rozwoju stron słabszych, jest gwarancją osiągnięcia przez uczniów sukcesu.
Klasy I-III
Inteligencjewielorakie
Każdy inny - wszyscy zdolni
Dla nas każde dziecko jest zdolne i wyjątkowe.
Dlatego w odróżnieniu od tradycyjnych szkół opieramy proces edukacji na Teorii Inteligencji Wielorakich prof. Howarda Gardnera. Wg niej każdy człowiek posiada 8 typów inteligencji, które wzajemnie na siebie oddziałują, uzupełniają się, przenikają – tworząc dynamiczny, specyficzny dla każdego profil inteligencji.
Bazując na obserwacji każdego ucznia, tworzymy dla niego optymalny, dostosowany do jego wiodących inteligencji profil uczenia się, rozwijamy jego indywidualne talenty i zainteresowania. Znajomość mocnych stron ucznia pozwala nauczycielom na wykorzystanie ich w procesie wspierania sfer słabszych, zaspokajając przy tym potrzebę dziecięcego uznania. Sprawiamy, że nauka szkolna przynosi satysfakcję, staje się przyjemnością, rozwija motywację oraz daje poczucie sukcesu i inspiruje do dalszej pracy.
DLACZEGO POTENCJAŁ WIELU OSÓB ODNOSZĄCYCH SPEKTAKULARNE SUKCESY NA POLU NAUKOWYM, ARTYSTYCZNYM, SPOŁECZNYM, SPORTOWYM W PROCESIE EDUKACJI SZKOLNEJ POZOSTAJE CAŁKOWICIE NIEZAUWAŻONY?
Badanie prowadzone przez amerykańskiego psychologa i neurologa – profesora uniwersytetu Harvarda i posiadacza ponad 20 doktoratów honoris causa – zrewolucjonizowały sposób myślenia o edukacji. Profesor podważył tezę o istnieniu tylko jednego rodzaju inteligencji, który można zmierzyć przy użyciu testów, prezentując w zamian wachlarz wielu inteligencji odrębnych, ale równoprawnych. Badania wykazują, że najbardziej pożądanymi rodzajami inteligencji w tradycyjnych szkołach są językowa i matematyczno–logiczna. Pozostałe spychane są na margines, dewaluowane; ich rozwój nie jest wspierany w sposób przemyślany i celowy. Każdy człowiek posiada wszystkie typy inteligencji, które wzajemnie na siebie oddziałują , uzupełniają się, przenikają – tworząc dynamiczny, specyficzny dla każdego profil inteligencji. Poznanie mocnych stron, czyli określenie zdolności specjalnych pomocnych we wspieraniu rozwoju stron słabszych, jest gwarancją osiągnięcia przez uczniów sukcesu.
Naszą misją jest RADOŚĆ – NAUKA – PASJA. Uważamy, że w poznawaniu świata najważniejsza jest RADOŚĆ z odkrytej tajemnicy, z osiągniętego celu oraz pokonanej trudności. Robimy wszystko, żeby NAUKA w naszej szkole była najwspanialszą przygodą prowadzącą do poznawania świata, dostrzegania jego piękna i zrozumienia, jaki on jest. Pomagamy odkryć uczniom ich PASJE, dzięki którym mogą z entuzjazmem zmierzać do wyznaczonego celu.
Skontaktuj się z nami
Gaudeamus Bemowo
Gaudeamus Józefosław
Gaudeamus
Edukacja Domowa
Uczniowie szkoły Józefosław
W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:
Język polski 92% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 72%)
Matematyka 85% punktów (średni wynik w Polsce: 53%, średni wynik w Warszawie: 67%)
Język angielski 97% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 81%)
Uczniowie szkoły Bemowo
W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:
Język polski 76% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 74%)
Matematyka 84% punktów (średni wynik w Polsce: 53%, średni wynik w Warszawie: 67%)
Język angielski 96% punktów (średni wynik w Polsce: 66%, średni wynik w Warszawie: 81%)
Uczniowie szkoły Bemowo
W rankingu ogólnopolskim zdobyli średnio:
Język polski 67% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w Warszawie: 64%)
Matematyka 73% punktów (średni wynik w Polsce: 57%, średni wynik w Warszawie: 62%)
Język angielski 90% punktów (średni wynik w Polsce: 67%, średni wynik w Warszawie: 72%)
Język polski 73% punktów (średni wynik w Polsce: 60%, średni wynik w Warszawie: 64%)
Matematyka 93% punktów (średni wynik w Polsce: 57%, średni wynik w Warszawie: 62%)
Język angielski 97% punktów (średni wynik w Polsce: 67%, średni wynik w Warszawie: 72%)